Infected

10 grudnia 2009 at 18:12 23 Komentarze

Wiele rzeczy może popsuć Boże Narodzenie … nieświeży karp, nietrafiony prezent albo… atak zombie. To ostanie miało właśnie miejsce w NY. Teraz tylko od nas zależy czy zdążymy oczyścić ulice z żywych trupów na tyle szybko, żeby grube amerykańskie dzieci mogły zrealizować swoje świąteczne kupony w najbliższym McDonald’sie zanim skończy się ich termin ważności. Zapraszamy do obejrzenia recenzji Infected!

Entry filed under: Sezon 1. Tags: , , , , , , .

NG: Umihara Kawase Portable Styczniowa ramówka

23 Komentarze Add your own

  • 1. Jacob  |  10 grudnia 2009 o 18:33

    W pewnym momencie słychać że ja też jestem zainfekowany 🙂 Ale co zrobić choroba nie za3ma mnie przed Masagrowaniem!

    Odpowiedz
  • 2. v1`d4r  |  10 grudnia 2009 o 20:20

    a mnie to śmieszy że zombie wpycha mu ręce w tyłek i wyciąga serce

    Odpowiedz
  • 3. thida  |  10 grudnia 2009 o 21:48

    czyżby świńska grypa Jacob? :>

    no chłopaki, do twarzy Wam z tym gear up’em 😉 teraz babskie fankluby macie jak w banku 😉

    a na poważnie – to, jak dotąd, Wasza najlepsza recenzja, widać, że spędziliście nad nią sporo czasu – świetna dykcja, dobre intro, jasno wyjaśnione co i jak, no i z humorem 🙂

    no, ale starczy tych pochwał! nie mogę Was tak rozpieszczać 😉

    czekam na więcej 🙂

    Odpowiedz
  • 4. kacperski1  |  11 grudnia 2009 o 16:43

    Hehe jesteście lepsi niż „pr0” z telewizji 😉 ! Wszystko świetnie, z humorem i jasno wyjaśnione co i jak 🙂 Jak na razie wasza najlepsza recenzja. Czekam aż przejedziecie po LittleBigPlanet albo Loco Roco: MC (muahahahaha).

    Ciao!

    Odpowiedz
  • 5. dj-gigabyte  |  11 grudnia 2009 o 17:16

    Uważam że czarny humor rzeczywiście jest dodany NA SIŁĘ. Gdybym tworzył tę grę na pewno nie zrobiłbym tej sceny z wyjmowaniem serca przez dupę. Zero wyobraźni!

    Odpowiedz
    • 6. MATE  |  11 grudnia 2009 o 17:31

      Ja bym powiedział, że wymyślenie wyjmowania serca przez d*pę wymaga sporo wyobraźni. W każdym razie chyba nikt inny wcześniej na to nie wpadł. 😉

      Odpowiedz
      • 7. Shingen  |  13 grudnia 2009 o 12:54

        faktycznie, wyjątkowo wymyślny sposób na pozbawienie kogoś serca ;P
        i może nie jest to humor na zbyt wysokim poziomie, lecz muszę przyznać, że wywołało to u mnie parsknięcie śmiechem ;]

  • 8. rafaello  |  11 grudnia 2009 o 21:40

    gra spoko, recenzja tym bardziej, wasze dzieła są coraz lepsze 😀 błędy które popełnialiście przy pierwszych nagraniach teraz zostały już praktycznie całkowicie wyeliminowane, oby tak dalej 🙂

    Odpowiedz
  • 9. susel  |  12 grudnia 2009 o 00:45

    Jak dla mnie to ten początek był świetny z tym uzbrajaniem sie 😀 zabrakło tylko żebyście wzieli do reki wtedy ubijaczke do jajek :D. Ale podziwiam was czekam na następne recenzje.

    Odpowiedz
    • 10. MATE  |  12 grudnia 2009 o 12:56

      Proste, wszyscy wiedzą, że ubijaczka do jajek jest najlepsza do ubijania zombie, dlatego rozglądałem się za nią po całej piwnicy. Niestety znalazłem tylko shotgun i chełm. 😛

      Odpowiedz
  • 11. yuki69  |  13 grudnia 2009 o 15:25

    ręce wyszły całkiem zombiaszczo, Snyderowi na pewno by się spodobały! (ha, i czyja to zasługa?!!)

    Zanim włączyłam obiecałam sobie, że zwrócę uwagę głównie na niedociągnięcia, wyszukam jak najwięcej irytujących elementów, żeby Wam powytykać … i trochę się przeliczyłam.
    Obejrzałam cały z zaciekawieniem. Wstęp wyszedł genialne! Chociaż jeśli już miałam znaleźć jakiś trochę słabszy punkt, to… Wasze aktorstwo. (Mate zawsze się tak cieszysz jak ściga Cię krwiożercza armia zombie? 😀 ). Ale oczywiście, wiem, że daliście z siebie wszystko i że nie staracie się o Emmy więc przejdę do czegoś, na czym koncentrowaliście wysiłki 😉 Fajnie, że dużo powiedzieliście o wyborze postaci( pamiętam, że sama jakieś 20 min przeszukiwałam opcje bo wszystkie mi się podobały i nie mogłam się zdecydować 😀 ). Wstawki z filmów dodają całości smaku (miłośnicy Syndera ❤ czy Romero na pewno znajdą tu coś dla siebie. Dużo się dzieje na ekranie, dajecie sporo rzetelnych inf na temat gry (i nie tylko xP ), zwracacie uwagę na ważne i irytujące rzeczy jak np. dla mnie właśnie ratowanie ludzi poprzez włażenie na nich. Beznadziejne niedociągnięcie ze strony twórców. AAA,byłabym zapomniała! Fragment Cascady – mistrzostwo, podłam po prostu 😀 Gz, Chłopcy.

    Odpowiedz
    • 12. thida  |  13 grudnia 2009 o 16:08

      Mate zawsze się cieszy na widok zombi – w końcu to jego ulubieńcy 😉

      Odpowiedz
  • 13. yuki69  |  13 grudnia 2009 o 16:53

    True. Przez ten Wasz początek przypomina mi się cały czas Dawn of the Dead i liczenie amo przez Tucker’a :’ We’ve got 12 of these shotgun shells, 26 of these pussy 9-mils, and 16 of those 357 magnums…’ 😀

    Odpowiedz
  • 14. pelson16  |  13 grudnia 2009 o 21:28

    Recenzje są bardzo dobre lecz brakuje mi dobrych gier jak np. god of war , tekken dark resurection itp. xD

    Odpowiedz
    • 15. Jacob  |  13 grudnia 2009 o 22:38

      skoro wiesz że to są dobre gry to na co Ci ich recenzje? 🙂

      Odpowiedz
  • 16. Kuvejt  |  14 grudnia 2009 o 17:17

    Bardzo proszę o videorecenzje Final Fantasy VII Crisis Core, ciekawi mnie jak podejdziecie do tej gry:) Taka recenzja byłaby mego wyzwaniem:D

    Odpowiedz
    • 17. MATE  |  14 grudnia 2009 o 17:54

      Ja podszedłem do tej gry ze 3 razy, bez rezultatu. 😛

      Odpowiedz
      • 18. Jacob  |  14 grudnia 2009 o 18:06

        Ja przeszedłem ją 3 razy, czy tam 2 😛

  • 19. MATE  |  14 grudnia 2009 o 18:12

    czyli załatwione – Jacob zrobi recenzję. 😉

    Odpowiedz
    • 20. Jacob  |  14 grudnia 2009 o 18:24

      wiedziałem że to się tak skończy :]

      Odpowiedz
  • 21. suseł  |  14 grudnia 2009 o 22:06

    Jakieś plany btw na nastepną recenzje? (Crisis core! Crisis Core! Na pewo crisis core wybiorą…..przebiorą sie za członków soldier i wyjdą na ulice xd.)

    Odpowiedz
    • 22. thida  |  14 grudnia 2009 o 22:43

      a może recenzja „Plants vs. zombies”? 😉

      Odpowiedz
    • 23. MATE  |  14 grudnia 2009 o 22:53

      Na dniach pojawi się zapowiedź styczniowej ramówki (ta grudniowa cieszyła się sporą liczbą wejść, więc pociągniemy to), z niej dowiecie się co mamy w planach na początek 2010. Problem w tym, że póki co mamy za dużo pomysłów i nie możemy się do końca dogadać co i kiedy. 😛

      Poza tym styczeń swoją drogą, ale nie zapominajcie, że ciągle szykujemy coś świątecznego. 😀

      Co do Plants vs Zombies to po prostu zakochałem się w tej grze i o ile założymy kiedyś kącik gier PC, to na 100% będzie moja pierwsza recenzja. 🙂

      Odpowiedz

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalendarz

Grudzień 2009
Pon W Śr C Pt S N
« List   Sty »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

YouTube

Patronat:

Twitter

Statystyczki

  • 94,406 odwiedzin

