Minis: Brainpipe

3 stycznia 2010 at 21:11 22 komentarze

Znam wiele durnych tytułów gier, ale Brainpipe przebija je wszystkie. Rura mózgowa – co to w ogóle ma być? Postanowiłem jednak nie oceniać gry po jej nazwie i dałem jej szansę. Nie popełniajcie tego błędu, a jeśli jednak spróbujecie w nią zagrać, nie mówcie chociaż, że Was nie ostrzegałem!

Entry filed under: Minis. Tags: , , , , , , .

Minis Masagrowanie na żądanie! – ANKIETA [zakończona]

22 komentarze Add your own

  • 1. fanamana  |  3 stycznia 2010 o 22:55

    Twój głos był zwalniany komputerowo? bo jakaś dziwna intonacja miejscami…

    besss kitu bezsensowna gra. na komórce mam lepsze, a mam teraz starego Alcatela, bo nie zreperowałam tej Nokii co ją zalałam.

    ładna dykcja, jasna kompozycja recenzji i wielkie owacje na stojąco, że potrafiłeś o niej mówić ponad 2 min.:)

    Odpowiedz
    • 2. MATE  |  3 stycznia 2010 o 23:16

      Ta intonacja to stąd, że tak bardzo brzydziłem się mówić o tej grze. 😛

      Odpowiedz
  • 3. kamiltbg  |  3 stycznia 2010 o 23:04

    A gdzie ankieta z ocenami recenzji? 😛

    Odpowiedz
    • 4. MATE  |  3 stycznia 2010 o 23:18

      Nie znoszę krytyki, dlatego jej nie ma. 😛 A tak na poważnie, to jak zwykle dodając wpis namieszałem i w końcu zapomniałem ją dodać. Mam nadzieję, że da się to jeszcze naprawić i pojawi się jutro. 🙂

      Odpowiedz
      • 5. Jacob  |  4 stycznia 2010 o 09:09

        ta dam!

    • 6. tabaluga [kamiltbg]  |  4 stycznia 2010 o 21:13

      No 🙂 Oczywiście ZaYEAHbista ^^

      Odpowiedz
  • 7. bibi88bibi  |  3 stycznia 2010 o 23:39

    Haha, mocna recenzja 🙂

    Odpowiedz
  • 8. mapet32  |  4 stycznia 2010 o 12:22

    „oczojebna grafika”…:)
    Bez kitu te niektore okreslenia sa prze…:)
    ASSpipe-adventure o penis:P

    Odpowiedz
  • 9. kamil  |  4 stycznia 2010 o 16:04

    Faktycznie, ta gra jest straszna… a ja chciałem to ściągnąć ;O

    Odpowiedz
  • 10. Exvander  |  4 stycznia 2010 o 17:23

    Na początku chciałbym powiedzieć, że przygotowujecie bardzo dobre recenzję, bo tak na serio to ile można gadać o takiej debilnej grze. Za to daje wam dużego plusa. Oczywiście oczekuje na więcej recenzji tych mniej znanych, a może i znanych gier. Jednak, że wydaje mi się, że nie opłaca się pokazywać tak bezsensownych gier jak ta wyżej. Czekam na kolejną recenzje!

    Odpowiedz
  • 11. HOLLOW360  |  4 stycznia 2010 o 20:34

    Świetne recenzje super pomysły nie ważne czy gra cienka czy dobra słuchając was samemu chciałoby by się nakręcić podobne lecz niestety nie mam takiego talentu jak wy, wstawiacie do tego świata jakąś nowość nie jak ci z review territory można o nich mówić odgrzewany kotlet. NAPRAWDE GIT SUPER ELEGANCKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
  • 12. krakers[BIGGEST_fan]  |  4 stycznia 2010 o 20:59

    Ładnie ładnie :). Coraz lepiej i z coraz większym rozmachem.

    Odpowiedz
  • 13. n0rb1  |  5 stycznia 2010 o 13:09

    aaa już wiem jaka ta twoja teoria. ASSpipe, czyli rura dupna (:D). Chyba grasz gównem….

    Odpowiedz
  • 14. Maphr  |  5 stycznia 2010 o 14:25

    3 z 2ma po wyłączeniu audio filmik zyskał wiele na oglądalności i nie było głupawej niby to śmiesznej historyjki z 2 młotkami na początku za to +

    Odpowiedz
    • 15. MATE  |  5 stycznia 2010 o 15:14

      Odezwał się zakompleksiony biedaczyna, który nie może po prostu konstruktywnie napisać co i dlaczego mu się nie podoba tylko obraża. Po co to? Żeby poprawić sobie nastrój? Współczuję, ale na pocieszenie dodam, że to można leczyć.

      Odpowiedz
  • 16. Herbb  |  5 stycznia 2010 o 17:05

    czasem się zastanawiam czy niektórzy twórcy gier MINIS poprostu nie chcą tanio zarobić i robią gry jak to były na NES’a (Pegazusa) – tzn nie wiadamo do końca o co chodzi. Jak dla mnie idealna recenzja. Ostatnio się zastanawiałem nad kupnem gier z seri MINIS ale jakoś po tym co widziałem niektóre gry homebrew są leprze.

    Odpowiedz
  • 17. Markownik  |  5 stycznia 2010 o 17:20

    Zgadzam się z wami i powiem że nie miałem szczęścia zobaczyć recenzji przed grą….. to bolało (próbowałem w to grać prze całe 10 min!) A swoją drogą cudowna giera jak na pierwszy epizod o minis XD

    Odpowiedz
  • 18. MATE  |  5 stycznia 2010 o 17:49

    To tak naprawdę przypadek, że dział Minis zaczyna się od Brainpipe. Ściągnąłem ją w ciemno, nie mając pojęcia w co się pakuję. 😉 Nie przekreślajcie jednak innych gier z tej serii! Niektóre są naprawdę świetne i o nich też będę Wam opowiadał. 🙂

    Odpowiedz
  • 19. Jacob  |  5 stycznia 2010 o 20:36

    no mam nadzieje ze mój faworyt będzie niedlugo :]

    Odpowiedz
  • 20. thida  |  5 stycznia 2010 o 22:17

    o wiele bardziej jest nazwa AssPipe dla tej gry, ooo tak :] warta równie tyle co gó***.
    a sama recenzja – dobrze skonstruowana i fajna :] mnie się bardzo podoba (recenzja, nie gra żeby wątpliwości nie było ;))
    brawo Mati :]

    Odpowiedz
  • 21. turbos3  |  8 stycznia 2010 o 19:18

    hahah super wideorecka 😀 uśmiałem się a gra faktycznie ogromny crap. Zapraszam do siebie na pograne.tk

    Odpowiedz
  • 22. mruvek  |  17 stycznia 2010 o 17:56

    Widzę, że wszyscy mają podobne odczucia jak ja 😀
    http://dzojstik.wordpress.com/2009/12/05/minis-brainpipe/

    Odpowiedz

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalendarz

Styczeń 2010
Pon W Śr C Pt S N
« Gru   Lu »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

YouTube

Patronat:

Twitter

Błąd: Twitter nie odpowiada. Poczekaj kilka minut i odśwież tą stronę.

Statystyczki

  • 94,390 odwiedzin

