Masagratorzy na Facebooku!

29 czerwca 2010 at 09:12 13 Komentarzy

Zgodnie z tym co powiedzieliśmy w filmiku na podsumowanie Sezonu I, szykujemy dla Was trochę nowości i jedną z nich jest właśnie profil na Facebooku. Plany, zdjęcia, komentarze i wiele innych rzeczy, które rodzą się w naszych porysowanych umysłach teraz znajdziecie włąśnie tutaj. Piękne, prawda?


KLIK w OBRAZEK:

Entry filed under: Inne zajebiste rzeczy. Tags: .

Masagratorzy Bloopers www.masagratorzy.pl

13 Komentarzy Add your own

  • 1. Jacob  |  29 czerwca 2010 o 09:16

    Są już pierwsze zdjęcia z cyklu ‚Behind the Scenes ‚ zapraszam do odwiedzin 🙂

    Odpowiedz
  • 2. Grzesiek  |  1 lipca 2010 o 08:32

    Jacob mam do Cb. jedno pytanie z innej beczki.
    Jakie psp mam wybrać ? Slim czy może Fat ?
    Prosze o odp.

    Odpowiedz
    • 3. Jacob  |  1 lipca 2010 o 08:51

      Ja mam FATa, grałem i na slimce, i na go, i stwierdzam że pierwszy model PSP jest najlepszy, ale to jest moje osobiste zdanie. Pzdr

      Odpowiedz
  • 4. Grzesiek  |  1 lipca 2010 o 10:19

    Jeszcze 1 pytanko czy wszystkie gry chodzą na FAcie ?
    A Mate jakiego ma ??? Jeśli można spytać ?

    Odpowiedz
    • 5. MATE  |  1 lipca 2010 o 19:40

      Ja mam długiego, prawie do kolan. 😉 Chyba, że pytasz PSP. Jeżeli tak, to też mam fata i to jednego z pierwszych w Polsce, bo zamówionego jeszcze w preorderze w 2005 roku. 😀

      Ze swojej konsoli jestem bardzo zadowolony. Wiele przeszła, ale ciągle działa. 🙂 Wg mnie fat lepiej leży w dłoniach, ale może to wrażenie spowodowane tym, że jest trochę cięższy. Wszystko na nim działa jak na nowszych modelach, a jedynym minusem, o którym niedawno rozmawialiśmy z Jacobem jest to, że coraz ciężej o akcesoria do niego. Jacob miał problem ze znalezieniem porządnego crystal case’a (rodzaju sztywnego etui), a ja nie mogę do tej pory znaleźć gripa (uchwytu) z dodatkową baterią.

      Odpowiedz
  • 6. A-d-r-i  |  1 lipca 2010 o 11:27

    Ja mam Fata, i wszystkie gry w które miałem dotychczas chodziły mi bez zarzutu… Mój kolega ma slima i gra mi się na nim dużo gorzej niż na moim- jemu tak samo.

    Odpowiedz
  • 7. Grzesiek  |  1 lipca 2010 o 20:23

    Dobra kupie sobie FATa przekonaliście mnie 🙂 .
    Aha Mate jak coś to chodziło o PSP a nie twojego …
    PoZdR all i dzięki za pomoc .

    Odpowiedz
  • 8. mjqtbg  |  2 lipca 2010 o 21:20

    Mam do Was prośbę. Czy udałoby Wam się kiedyś zrobić poradnik pomocny w zakupie akcesorii ? Czy git czy shit ? Albo jak nie kupić podróbki etc ? To tylko moje „zapytanie”, jeśli dupa zbita to nic 😉

    Odpowiedz
    • 9. MATE  |  2 lipca 2010 o 21:32

      Jak będziesz nam te akcesoria kupował i przesyłał to nie ma sprawy. I nazwa „Git czy shit” mi się podoba. 🙂 Nawet myślałem o tym czy by nie napisać do jakiegoś sklepu z akcesoriami, ale to raczej nie ma sensu, bo jesteśmy bardzo niszowi (w porównaniu np. z pspoland czy skizo)

      Odpowiedz
  • 10. Club  |  2 lipca 2010 o 22:14

    a skąd panowie są? ;d

    Odpowiedz
    • 11. MATE  |  2 lipca 2010 o 22:36

      Zajrzyj do komentarzy pod Bloopersem, tam znajdziesz odpowiedź. 🙂

      Odpowiedz
  • 12. mjqtbg  |  4 lipca 2010 o 11:07

    Hehe mogę Wam inne rymy powymyślać 😀 Mate może sponsora poszukajcie ? 😉 Nic trudnego, przynajmniej jak szukaliśmy dla naszej drużyny 😀

    Odpowiedz
  • 13. Barnabas  |  8 lipca 2010 o 12:47

    Ze swojej konsoli jestem bardzo zadowolony. Wiele przeszła, ale ciągle działa. Wg mnie fat lepiej leży w dłoniach, ale może to wrażenie spowodowane tym, że jest trochę cięższy. Wszystko na nim działa jak na nowszych modelach, a jedynym minusem, o którym niedawno rozmawialiśmy z Jacobem jest to, że coraz ciężej o akcesoria do niego. Jacob miał problem ze znalezieniem porządnego crystal case’a (rodzaju sztywnego etui), a ja nie mogę do tej pory znaleźć gripa (uchwytu) z dodatkową baterią.
    +1

    Odpowiedz

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalendarz

Czerwiec 2010
Pon W Śr C Pt S N
« Maj   Sier »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

YouTube

Patronat:

Twitter

Statystyczki

  • 94,406 odwiedzin

